lördag 24 januari 2009

34 år - idag!

Idag fyller jag 34 år. Här i familjen blir man såklart uppvaktad på sängen med varm choklad, bullar och ljus eller? Nej, imorse smusslades det i köket och jag låg i sängen och funderade på min varma kopp te som jag förväntade mig. Efter en låååång (ja, ni minns när man var liten...) stund så kom de in kära M och alla fyra härliga ungar med ljus och sång. Och jag fick en tårta, en helt fantastisk gurktårta!



Som ni ser är det siffrorna "34". Långskivad gurka under. :) Och sen fick jag öppna fina presenter och dricka te medan vi alla smaskade på gurkbitar.

Tack snälla M, du är världens bästa sambo och gör mig så lycklig.

5 kommentarer:

  1. Underbar tårta! Och stort grattis på födelsedagen :D

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen!
    Vilken härlig tårta!! Var den lika god som en vanlig princess?? Eller godare kanske??

    Ha en fortsatt bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen! Hittade din blogg idag. Började med itrim i tisdags... tycker det går ganska så bra, har iofs fuskat med lite sallad och gurka....och mjölk i kaffet....Hoppas inte allt är förstört....Bra jobbat förresten!!!/Sara

    SvaraRadera
  4. Åhh vad gulligt! Du måste ha blivit jätte rörd... det blev jag när jag såg den!
    Tänk bara att komma på den idén!

    Vad fint! Vilken fin start på din födelsedag! Hoppas att resten av den blev lika fin!

    GRATTIS!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar tårta!!!!!!

    SvaraRadera