lördag 28 februari 2009

15 KILO!!!! :) :) :)

Jag har idag gått ner på pricken 15 kg. Vågen visade 75,5 när jag klev upp på den imorse. Jag är så glad!

Igår efter jobbet gick jag på stan i två timmar SJÄLV och njöt. Provade kläder och överdelen är numera storlek M!

Så här lycklig var jag i ett provrum på Kapp Ahl. Tunikan passade perfekt, modellen var snygg men lite tantig längst upp så jag köpte den inte. Men jag kan ha den i storlek 38/40. (Bilden är suddig och jag är inte snygg men vad f-n. Jag är glad!)


Nu sitter jag och jobbar lite. Sambon och hans far är nere i vår källare och bygger väggar. Senare ska vi iväg och shoppa lite. Ny bh till mig bland annat, de har liksom försvunnit...

Vädret är underbart i Stockholm idag, så här såg det ut utanför huset kl 7.15 imorse:




Kram och ha en underbar lördag, det ska jag ha 15 kilo lättare som jag är... :)

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du är jättefin på bilden!! Och helt normalviktig ser du ut!! Tror faktiskt att du skulle kunna prova en mindre tunika...
    Grattis till dina 15 kg! Det måste kännas jätteskönt! Var stolt över dej och det du gjort. Det är en bedrift!

    Vädret är verkligen härligt idag. Jag planerar för en stavprommenad och beskärning av äppelträden. Sen blir det väl hockey på TV, sista elitseriematchen.....kanske för alltid...!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha Jag kan inte låta bli att skratta åt Maribellas kommentar. Det är verkligen inte lätt att vara Södertäljefan i dessa dagar.
    Håller med M om att du ser normalviktig ut. Kul med bilden på kläder man aldrig köpte. Kul med bild på dig förresten vet inte om jag sett ansiktet förut.
    Jo som kille fick jag gå på bara shakes men tjejer får nöja sig med max två. Sorry för det var det enda jag klarade av. Jo jag körde två pulver och två shakes först men det var med nöd och näppe jag klarade av pulverpåsarna. Blev verkligen glad över beskedet att jag fick slippa dem.
    Jag vilar idag. Från det mesta. Blir promenad imorgon igen.
    Ha en skön lördag
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du ser härligt glad ut! Roligt med alla bilder just nu. STORT grattis till -15 kilo.

    ...och lika fint väder idag. Nu blir det en lång stavpromenad.

    15 kramar

    SvaraRadera
  4. Hej! Kul att få ett ansikte på dig!!!
    STORT Grattis till dina 15 kg! Fantastiskt bra jobbat! Blir stolt över dig!!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Shit vad duktig du är! Ett jättestort grattis du ser toppensnygg ut och jag håller med om att tunikan nog skulle kunna köpas i en ännu mindre storlek :-)

    Jag går också på Itrim men har bara hunnit med knappt 3 veckor. Jag kör 2+2 vilket fungerar väldigt bra för mig. Jag har börjat få in ruinen på alla promenader och träningen känns kanon just nu. Efter två veckor hade jag gått ner 4,5 kilo men det var SEX kilo fett som hade försvunnit!

    Jag inledde på nästan exakt samma vikt som dig (91,5 kilo) och insåg att den vikten inte kommer funka i längden. Min kropp skulle inte palla så många fler kilon.

    Ett stort grattis som sagt!

    SvaraRadera