onsdag 21 oktober 2009

Att blogga eller inte blogga

Har haft en paus från bloggandet ett tag. Efter viktminskningen är klar så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om. Måste hitta nya utmaningar att dela med mig av. Kanske dags att börja nytt? Har inte bestämt mig än, vad jag ska göra.

Allt är bara bra annars. Har ju haft en ofrivillig träningspaus på, nu, åtta veckor. Det är hemskt och jag längtar massor till att komma igång. Min opererade fot mår bra och på tisdag får jag ta bort plaststöveln jag har och börja gå igen. Det är spännande! Vad gäller vikten så har jag, otroligt nog, inte gått upp men jag känner att kroppen har förändrats. Muskler har försvunnit och, säkert, ersatts med fett.

Japp, det var en liten uppdatering. Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Grattis till att vikten hålls, trots träningsuppehållet!
    Det är väl dit man ska nå, att ligga stilla på vågen!
    Kul att höra ifrån dej, hoppas du fortsätter med bloggen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du varit inne och bloggat!!! Har saknat dig! Jag är inte heller lika frekvent nu i bloggarnas värld- andras inklusive min egen. Hoppas verkligen att du tänker fortsätta blogga!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag som precis har börjat med itrim är intresserad av att se hur man lever efter att man har blivit klar med viktminskningen. Jag skulle definitivt vara intresserad av att se hur du "lever" nu med mat och träning. Grattis till viktminskningen.

    SvaraRadera