torsdag 17 september 2009

Längtar till jobbet!

Har nu varit hemma i två veckor och två dagar, längtar som 17 tillbaka till jobbet! Det är verkligen ensamt om dagarna. Kan jobba hemma, så gott jag kan då arbetsställningen är värdelös men saknar mina arbetskamrater.

Nu har vi som tur barnen och då är det mer sällskap än när det bara är sambon och jag. Då får jag vänta till sex-sju innan sällskapet kommer hem, nu får jag sällskap redan vid tre-tiden på eftermiddagen. :)

Hoppas att det ordnar sig med sjukresor från försäkringskassan snart så jag kan åka till jobbet. Om inte, så är det bara 13 dagar kvar med gips nu. Tjoho!

1 kommentar:

  1. Hur lever livet med dej? Är du på gång igen?
    Är foten bra?
    Har du slutat blogga, eller har du bara ett uppehåll?
    Jag hoppas på det senare för jag saknar dej!

    Kram

    SvaraRadera